Hallo! Mijn naam is Amber Bötger-Kwant, ik ben 29 jaar oud en ik heb een enorme passie voor muziek.
Al van jongs af aan ben ik betoverd door de magie van muzikale klanken, en dit heeft me ertoe gebracht om de dwarsfluit te kiezen als mijn instrument. Ik heb gestudeerd aan het conservatorium, waar ik afstudeerde als docent muziek met als hoofdvak dwarsfluit. Deze opleiding heeft mijn liefde voor muziek en mijn vaardigheden verder verdiept en verfijnd.
Mijn muzikale reis begon bij het harmonieorkest in Sneek, waar ik met veel plezier en toewijding heb gespeeld. Momenteel ben ik een trots lid van het harmonieorkest in Wolvega, waar ik mijn liefde voor muziek verder kan uitdragen en ontwikkelen.
Naast mijn eigen muzikale avonturen, heb ik een grote wens om het vlammetje voor muziek ook bij anderen aan te wakkeren. Daarom geef ik met veel enthousiasme en passie muziekles. Ik geloof dat muziek niet alleen een kunstvorm is, maar ook een manier om emoties te uiten, creativiteit te stimuleren en vreugde te verspreiden. Ik kijk ernaar uit om mijn kennis en passie voor muziek te delen en mijn leerlingen te inspireren om hun eigen muzikale pad te ontdekken en te bewandelen.