Samen muziek maken, daar zijn we goed in bij Ars Musica!
Het blokfluitensemble op maandagmiddag speelt wekelijks met heel veel plezier samen. Verschillende soorten muziek uit verschillende tijdsperiodes komen aan bod in goed speelbare, maar soms ook uitdagende zettingen. Dit blokfluitensemble heeft een gemiddeld niveau. Dat betekent dat je heel behoorlijk sopraan-, alt-, tenor- of basblokfluit kan spelen en dat je in staat bent om zelfstandig je partij in te studeren. Heb je toch wat hulp nodig? Dat is geen probleem. Dan kan je er (een aantal) lessen bij nemen. Samenspel en individuele lessen is de beste combinatie.
Het ensemble bestaat uit sopraan-, alt-, tenor- en basblokfluiten. Samenspelen is echt een meerwaarde van muziek maken. Gezelligheid en lekker werken aan mooie stukken gaan goed samen. Op de maandagmiddag wordt flink (samen-)gewerkt, maar ook veel gelachen. Kom gerust een keer langs om mee te doen!