Zingen in een groep, samen liedjes schrijven en een voorstelling maken…is dat wat voor jou? Doe dan mee met de Podiumbende ! Hier kan je je creativiteit helemaal in kwijt. Je leert hoe je met elkaar mooi kan zingen, hoe je je presenteert en wat er bij komt kijken om een optreden te geven. We willen onze toffe ideeën natuurlijk wel delen met de wereld. En ook het optreden regelen we zelf. We gaan dus een hoop uitproberen, ontdekken, fout doen, lachen en leren! Afgelopen jaar hebben we de musical ‘Bont’ geschreven. Wat we dit jaar gaan doen, bedenken we samen. Maken we een levende jukebox, een band, een moderne opera of toch weer een musical? Jullie kiezen!
Vind je het vooral leuk om achter de schermen te helpen met decors bouwen of regel je de techniek? Dan is dit ook de plek voor jou. Ervaring is niet nodig, enthousiasme wel! Zangers, muzikanten, decorbouwers en techneuten, meld je aan!
De docente is Jorien Elout. Ze is muziekdocent, liedjesschrijver en zangeres bij Wiebeltenen en improvisatiecoach.